korean music feeds my soul

Post Page Advertisement [Top]


BY kijagayo

Baby 想跟随掠过的海风
一起飘走 不要泄露行踪
一天 两天 推迟的bucket list
来不及之前 Feel again

在心里 La la la light up my life
全新地 La la la light up my love
澎湃的心 引领我到达的地方有
微风 晴空 你 还有我

Hey girl 清澈海洋之上
艳阳高照之下 日光浴 dive and dip
这一刻 最想 最想 要做的事情
来不及之前 一定要再见上一面

在心里 La la la light up my life
全新地 La la la light up my love
悸动的心 引领我到达的地方有
微风 晴空 你 还有我

照耀着我的阳光
唤醒沉睡的 my heart
默默许下唯一愿望 with you

All the things you make me do you you
Yeah out of love out of love
Out of love 又 oh you make me 在转动
自转公转了几圈 回过头看见
你一如既往的倩影 茫茫人海中
毫不费力就能锁定
异常耀眼 你独有的 Glow
我会在你站过的地方
画下美丽记号 纪念这个瞬间

只有你 La la la light up my life
I need you La la la light up my love

照亮我的心 You light up my life
藏不住的心 向着你 My love
(Give you my love give you my love
Oh my love I need your love)
被牵引的心带我到达的地方有
微风 晴空 你 还有我

只有你 La la la light up my life
I need you La la la light up my love

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]